تاج: نشانه‌هاي مثبتي از AFC دريافت کرديم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
مهدي تاج درباره نتايج بازديد ناظران AFC از باشگاه‌ها و ورزشگاه‌هاي کشورمان اظهار داشت: در واقع اين بازديدها يک نوع مسابقه براي مقايسه امکانات کشورهاي آسيايي است. از جمله ميان ايران با عربستان و قطر و ساير کشورهايي که هر کدام شرايط خودشان را دارند. به گزارش تسنيم،وي افزود: ما نمي‌دانيم شرايط ديگران به چه شکل است اما ايران خوشبختانه توانست تعداد ورزشگاه‌هاي درجه A آسياي خود را به 12 ورزشگاه ارتقاء دهد که اگر در نوع خودش بي‌نظير نباشد کم‌نظير است. رئيس سازمان ليگ برتر خاطر نشان کرد: پيش از اين 7 ورزشگاه ما به درجه A آسيا رسيده بودند اما اکنون ورزشگاه‌هاي غدير اهواز، تختي، دستگردي، شهيد عضدي رشت و خليج فارس هرمزگان نيز به اين درجه دست پيدا کرده‌اند. تاج يادآور شد: بايد از زحمات و همکاري اتحاديه فوتبال، باشگاه‌ها و هيئت‌هاي فوتبال استان‌ها قدرداني کرد البته برخي کسري‌ها نيز وجود داشت به عنوان نمونه در ورزشگاه غدير 2 صندلي VVIP و در ورزشگاه تختي 3 صندلي کم بود که آنها نيز تکميل شد و مستندات و تصاوير اين تکميل امکانات را براي کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کرديم. وي خاطر نشان کرد: بحث ديگر صدور مجوز حرفه‌اي براي باشگاه‌هاي ما بود که به همين دليل اسناد مالي و ديگر نکات مورد نياز براي بازرسي از سوي ناظران AFC تهيه شد و خوشبختانه در اين زمينه هم به خوبي خواسته‌هاي ناظران را فراهم کرديم. تنها در مورد برخي باشگاه‌ها تذکراتي وجود داشت که سازمان ليگ آنها را به باشگاه‌ها اعلام کرد و مورد ارزيابي قرار خواهد داد. رئيس سازمان ليگ برتر تاکيد کرد: از نظر شرايط عمومي مانند امتياز ورزشگاه و حضور تماشاگر ما امتيازات‌مان نسبت به دوره گذشته افزايش پيدا خواهد کرد. همچنين از 4 باشگاه ما براي دوره آزمايشي شرکت در ليگ قهرمانان آسيا دعوت شده است. 3 تيم اول ليگ برتر به همراه قهرمان جام حذفي به اين دوره دعوت شده‌اند که اين نشانه بسيار مثبتي از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا است که مي‌تواند حکايت از قطعي شدن 4 سهميه فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشد. تاج در مورد بحث مشکلات پيش آمده در ليگ برتر که منجر به استعفاي برخي مديران باشگاه‌ها نيز شده است، تاکيد کرد: در هفته‌اي که گذشت جلسه‌اي با زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي داشتيم و صحبت‌هاي او را به صورت مفصل شنيدم. او ابتدا در مورد گذشته تيم تراکتورسازي صحبت کرد که اين تيم در 11،10 هفته گذشته هيچ حاشيه‌اي نداشته و اين موضوع جاي تقدير و تشکر دارد. وي افزود: بحث ديگر او مربوط به بازي تراکتورسازي - فولاد خوزستان بود که اعلام کرد اشتباهات داوري در آن بازي تاثيرگذار بوده است. به هر صورت من معتقدم اگر کميته داوران اشتباهات داوري را محکوم کند و داوراني را که دچار اشتباهات تاثيرگذار مي‌شوند محروم کند آنگاه تماشاگران و مديران باشگاه‌هاي ما متوجه خواهند شد که ديده مي‌شوند و اين موضوع مي‌تواند از حاشيه‌ها کم کند. رئيس سازمان ليگ برتر تصريح کرد: به هر صورت سازمان ليگ مسئول داوري مسابقات نيست و ما بايد سعي خود را انجام دهيم تا مسابقات به خوبي برگزار شود، با اين حال اشتباهات مي‌تواند تلاش‌هاي سازمان ليگ را هم تحت تاثير قرار دهد. تاج درباره خواسته باشگاه تراکتورسازي براي اخراج پريرا از ليگ ايران نيز گفت: تمامي مسائل و خواسته‌هاي باشگاه‌ها در اين قبيل مسائل از سوي کميته انضباطي بررسي شود و بايد ديد قوانين و آيين‌نامه انضباطي چيست تا طبق آن تصميم مورد نظر گرفته شود.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)